Daha fazla bilgi edinmek ister misiniz?
Silindir hacmi (cc)
Emisyon Seviyesi
Sıkıştırma Oranı
Maksimum Güç (hp-dd)
Maksimum tork Nm (kgm) - d/d
Ateşleme
Çap x strok (mm)
4, Tek sıra, önde enlemesine
"Turbo ve imtercooler ile çok noktalı elektronik kontrollü Common Rail Multijet direkt enjeksiyon"
Silindir hacmi (cc)
Emisyon Seviyesi
Sıkıştırma Oranı
Maksimum Güç (hp-dd)
Maksimum tork Nm (kgm) - d/d
Ateşleme
Çap x strok (mm)
4, Tek sıra, önde enlemesine
"Turbo ve imtercooler ile çok noktalı elektronik kontrollü Common Rail Multijet direkt enjeksiyon"
Silindir hacmi (cc)
Emisyon Seviyesi
Sıkıştırma Oranı
Maksimum Güç (hp-dd)
Maksimum tork Nm (kgm) - d/d
Ateşleme
Çap x strok (mm)
Silindir adedi ve yerleşim
4, Tek sıra, önde enlemesineYakıt besleme
"Turbo ve imtercooler ile çok noktalı elektronik kontrollü Common Rail Multijet direkt enjeksiyon"
Silindir hacmi (cc)
Emisyon Seviyesi
Sıkıştırma Oranı
Maksimum Güç (hp-dd)
Maksimum tork Nm (kgm) - d/d
Ateşleme
Çap x strok (mm)
4, Tek sıra, önde enlemesine
"Turbo ve imtercooler ile çok noktalı elektronik kontrollü Common Rail Multijet direkt enjeksiyon"
Görseller temsilidir. Detaylı bilgi için size en yakın Fiat showroom’unu ziyaret edebilirsiniz.